Tuesday, May 19, 2009

WELCOME!

Assalamualaikum

Terima Kasih kerana memilih ruangan ini sebagai ruangan rujukan anda. Laman ini dibina oleh Chef Khairiah yang telah terlibat di dalam dunia masakan selama 15 tahun. Beliau merupakan tenaga pengajar di Institut Kulinari Anjung Utara.

Di dalam blog ini saya akan berkongsi resepi-resepi yang mudah bersama dengan anda. Laman ini turut menawarkan peluang perniagaan kepada anda. Oleh kerana itu, terus setia bersama dengan saya. Saya mengalu-alukan sebarang pertanyaan daripada anda samada berkenaan dengan masakan ataupun perniagaan.

Memandangkan kegawatan ekonomi sekarang, dengan ini saya mengesyorkan anda memulakan perniagaan sampingan untuk menambahkan sumber pendapatan. Oleh itu, saya amat mengalu-alukan anda menyertai saya dalam kursus masakan Chef Li.


Terdapat beberapa modul masakan yang kami sediakan. Sila lawati laman web: www.darultijary.com

Mulakan perniagaan anda pada hari ini. Ianya pasti berbaloi!


Sekian.

No comments:

Post a Comment