Monday, May 25, 2009

NEW BUSINESS!

Assalamualaikum

Saya ingin memperkenalkan kepada anda semua mengenai satu produk baru yang baik. Ia bukan sahaja memberikan kesihatan malah peluang perniagaan. Produk ini dinamakan sebagai Susu Awal Lembu Alpha Lipid.

Susu Awal Lembu ini berpengkalan di New Zealand dan berada pada gred 10 iaitu gred yang paling baik, di mana gred susu yang paling rendah adalah gred 1. Susu Awal Lembu ini dikenali juga sebagai colostrum. Susu awal lembu secara faktanya merupakan susu awal yang keluar dari ibu lembu dimana, susu inilah yang dapat memberikan punca imunisasi badan.

Susu ini telah berkembang di Kelantan selama 2 tahun dan kini pasarannya telah meluas di Semenanjung Malaysia, juga Sabah dan Sarawak. Selain New Zealand, susu ini turut di pasarkan di Singapura, Taiwan, Hong Kong, Filipina dan Indonesia.

Susu ini bertindak mengahsilkan sel-sel baru kepada sel-sel yang telah mati dan memberikan tenaga kepada pengamalnya. Ini kerana fungsi asas colostrum Alpha Lipid adalah untuk memberikan imunisasi kepada badan. Tidak rugi mencubanya kerana, Alpha Lipid mengandungi susu awal lembu yang neutral dengan tambahan viitamin-vitamin lain yang diperlukan badan. Seperti contohnya: Vitamin C, B3, E, B6, B1, B2, A, Folic Acid, D dan B12. Oleh itu, tidak perlu lagi berbelanja lebih untuk mendapatkan kesemua jenis pil vitamin. Segala-galanya sudah terkandung di dalam susu ini.

Susu ini berharga RM 180, dan berharga RM 150 bagi ahli.

No comments:

Post a Comment